Genel Müdürlüğümüz koordinasyonunda, 112 Acil Çağrı Merkezlerinde tıbbi acil çağrıları yanıtlayan ve ambulans yönlendiren Komuta Kontrol Merkezi personeline yönelik 4-8 Mart 2024 tarihleri arasında Antalya'da "1. Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi Eğitici Eğitimi" düzenlendi.
Eğitimde, Komuta Kontrol Merkezi'nin çalışma sistemi ve kuralları, Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi, telefon iletişimi, özel arama gruplarına yaklaşım, ambulans çeşitleri ve acil sağlık araçları, nakil koordinasyonu, olağanüstü durum yönetimi, yazılım ve haberleşme sistemleri, stres yönetimi, etik kurallar, tıbbi acil çağrı algoritmaları gibi teorik ve pratik konular ele alındı.
Ankara, Antalya, Bursa, Diyarbakır, Erzurum, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Kocaeli, Konya, Samsun ve Trabzon illerinden katılım sağlayan 31 personel, eğitimi başarıyla tamamlamış olup, 112 Acil Çağrı Merkezinde görev yapan sağlık personeline bu eğitimi vermeye başlayacaklar.